Kunderejsen
Har du gået en kilometer i dine kunders sko?
Hvorfor?
Hvorfor kommer folk ikke til dit arrangement? Hvorfor vil familier fra Horsens ikke længere på skiferie? Hvorfor forlader dine kunder din webshop med en fyldt kurv lige inden, de skal betale?
Interaktionen med dine kunder er en lang proces med mange kontaktpunkter. Tit er det små painpoints, der gør at din målgruppe vælger din konkurrent i stedet. Som for eksempel, at du ikke tilbyder betaling med MobilePay og de gider ikke rejse sig fra sofaen og hente deres betalingskort.
Kunderejsen bryder din kundes livscyklus op i trin, der illustrerer specifikke plus- og minusoplevelser i alle interaktioner med dit brand, på tværs af alle kanaler og kontaktpunkter og du får en visuel guide, der identificerer huller og opdager hvor nye værdier kan skabes.
Vi udarbejder efter aftale med jer en customer journey for hver af jeres målgrupper. I processen er det vigtigt, at vi samler medarbejdere fra forskellige afdelinger - især dem med kundekontakt.
Strategisk arbejde med kundeoplevelser kræver ofte, at man sætter sig ud over organisatoriske siloer og sikrer et stærkt samarbejde mellem salg, marketing og kundeservice, og mellem alle dine kanaler som f.eks. butik, servicecenter, web og mobil.
Hvorfor arbejde med kunderejsen?
List of Services
-
Fuldt overblikItem Link List Item 1
I får helt styr på alle jeres kontaktpunkter med kunderne. Både før, under og efter de foretager et køb.
-
IndsigtItem Link List Item 2
Få mere ud af dit markedsføringsbudget. Brug kun energi der, hvor du får igen.
-
Identificer nøglepunkterItem Link List Item 3
Sæt fokus på det, der for alvor skaber salg og forandring.
-
Find nye punkterItem Link
Få ny viden om nogle kontaktpunkter, som I måske havde overset.
-
SamarbejdeItem Link
På tværs af organisationen, hvor afdelinger som hidtil ikke har arbejdet sammen, nu løber mod samme mål.
-
Stærkere beslutningsgrundlagItem Link
Større sikkerhed og selvtillid i forhold til fremtidig strategier.
Touchpoints
Forstå dine kunder og deres foretrukne platforme samt de kanaler, hvor de gerne vil interagere med jer.
Identificer huller og pukler. Men også wins til forbedringer.
Keypoints
Painpoints
Wauw-points
Hvor hopper kunden fra? Hvor giver de op? Vi finder præcis de steder, hvor vi skal arbejde på at transformere problem til løsning.
Er der steder i kunderejsen, hvor jeres kunder for alvor bliver imponeret, og hvorfor sker det netop der.