Bølgegang logo

Skibet er ladet med

Vidensdeling

Vi laster skibet med vores viden om kunderejser, oplevelsesdesign og inspiration. 
Læs med - så du er forberedt til Bølgegang. 

Af Winnie Præstgaard 12 Feb, 2021
Det er ikke så tit, at nye sociale medier skaber hype fra fødslen. Ikke desto mindre er det sket for det nye audio-baserede sociale netværk. Faktisk har Clubhouse i sit første år vokset sig til at være mere end 1 milliard dollars værd og ventureselskaber slås om at få lov til at investere - og nu er hypen omkring Clubhouse for alvor kommet til Danmark. Med hvad kan det nye klubhus, og kan man overhovedet bruge det til både at udvide sit netværk og endnu vigtigere - kan man bruge det i markedsføringsstrategien.
17 Nov, 2020
Jeg vil vove den påstand, at dine kunder allerede er et vigtigt element i din 2020 strategi, og måske har du formuleret den som en værdi ala "Vi sætter kunden i centrum" og "Vi er i øjenhøjde med kunden" - i så fald har du trådt i bananskralden. Service er som udgangspunkt en immateriel værdi baseret på personlige oplevelser. Omvendt er det at yde service også subjektivt. Så når du beder dine medarbejdere om at møde jeres kunder i øjenhøjde, tænker ingeniøren Jens måske at 30 minutters teknisk forklaring sender jeres kunder godt afsted, mens Sandra nede i receptionen foreslår, at de selv finder svaret inde på hjemmesiden, under produkter og søger på navnet og derefter pløjer sig igennem den 30 siders manual, som kommunikationsafdelingen har gjort virkelig læsevenlig. Din kundestrategi skal med andre ord omsættes fra ord til konkret kunderejse. Men lad os først dykke ned i bananens helt specielle kvaliteter og herefter afgøre om din kundestrategi kan klare banantesten.

Samarbejdspartnere


Vi har et samarbejde med en række partnere, som vi kan bruge i forskellige projekter efter behov.

Fotograf Soffi Chanchira Larsen

www.sophoto.dk

Samarbejdspartner tekstforfatter Christina Faaborg

Tekstforfatter Christina Faaborg

www.christinafaaborg.com

Share by: