Den, der forsøger at ramme alle - rammer ingen
Hvorfor køber Katrine altid tøj i genbrugsbutikker? Og hvorfor går Carsten på jagt hver søndag?
Hvordan overtaler du dem til at bruge/købe dine services og produkter? Bølgegang researcher både ud fra den generelle demografiske viden som alder, køn, indtægt og geografi. Men vi kommer også under huden på jeres forskellige målgrupper og belyser deres inderste drømme, motivation for at stå op og ikke mindst - hvad der får dem til at vælge dig.
Brug kun krudt (og markedsføringskroner) på den målgruppe, der køber dine produkter.
Få mere ud af dit markedsføringsbudget. Brug kun energi der, hvor du får igen.
En ny hjemmeside, et online event.
Måske der er en målgruppe du slet ikke kender til.
W
Vi stiller os helt passive og observerer, hvordan dine kunder bruger dit produkt og service og hvordan de opfører sig.
Alt det vi ikke observerer og det de ikke fortæller, men det vi kan se de gør. Kort sagt, deres hemmelige liv.
Vi giver dine kunder ordet i for eksempel fokusgrupper. Hvad drømmer de om, at dit produkt/service skal kunne.
Vi skaber en fiktiv karakter, der repræsenterer hver af dine målgrupper.