Kunderesearch

Den, der forsøger at ramme alle - rammer ingen

Hvorfor?

Hvorfor køber Katrine altid tøj i genbrugsbutikker? Og hvorfor går Carsten på jagt hver søndag?


Hvordan overtaler du dem til at bruge/købe dine services og produkter? Bølgegang researcher både ud fra den generelle demografiske viden som alder, køn, indtægt og geografi. Men vi kommer også under huden på jeres forskellige målgrupper og belyser deres inderste drømme, motivation for at stå op og ikke mindst - hvad der får dem til at vælge dig. 

Vi observerer



Vi forholder os passive og observerer, hvordan dine kunder bruger dit produkt/ service, og hvordan de opfører sig. 

 Alt det vi ikke observerer, og det de ikke fortæller, men det, vi kan se, de gør. Kort sagt, deres hemmelige liv.

Vi kigger på data

Vi lytter


Vi bygger

Vi giver dine kunder ordet i for eksempel fokusgrupper. Hvad drømmer de om, at dit produkt/service skal kunne. 


Vi skaber en fiktiv karakter, der repræsenterer hver af dine målgrupper.