Kunderesearch
Den, der forsøger at ramme alle - rammer ingen
Hvorfor?
Hvorfor køber Katrine altid tøj i genbrugsbutikker? Og hvorfor går Carsten på jagt hver søndag?
Hvordan overtaler du dem til at bruge/købe dine services og produkter? Bølgegang researcher både ud fra den generelle demografiske viden som alder, køn, indtægt og geografi. Men vi kommer også under huden på jeres forskellige målgrupper og belyser deres inderste drømme, motivation for at stå op og ikke mindst - hvad der får dem til at vælge dig.
Hvorfor arbejde med kunderesearch?
List of Services
-
Spar tidItem Link List Item 1
Brug kun krudt (og markedsføringskroner) på den målgruppe, der køber dine produkter.
-
Spar pengeItem Link List Item 2
Få mere ud af dit markedsføringsbudget. Brug kun energi der, hvor du får igen.
-
Bliv mere konkurrencedygtigItem Link List Item 3
En ny hjemmeside, et online event, et samarbejde med en influencer? Vi finder den løsning som matcher, det vi ved om dine kunder.
-
Få flere nye kunderItem Link
Måske er der en målgruppe, du slet ikke kender til...
-
Test nye produkterItem Link
I tvivl om din næste ide er lige så god for kunderne, som den er i dit hovede? Test den af på dit kundesegment først, få ærlig feedback og....
Launch eller smid væk.
Vi observerer
Vi forholder os passive og observerer, hvordan dine kunder bruger dit produkt/ service, og hvordan de opfører sig.
Alt det vi ikke observerer, og det de ikke fortæller, men det, vi kan se, de gør. Kort sagt, deres hemmelige liv.
Vi kigger på data
Vi lytter
Vi bygger
Vi giver dine kunder ordet i for eksempel fokusgrupper. Hvad drømmer de om, at dit produkt/service skal kunne.
Vi skaber en fiktiv karakter, der repræsenterer hver af dine målgrupper.